Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Torsdagsplugg med läsning

Kategori: -Pluggdagar

Hej hej,
 
Igår onsdag blev det ingen pluggdag eftersom att det var ett viktigt möte på jobbet som jag gärna ville vara med på. Så denna veckas pluggdag blev alltså idag istället. Nästa vecka blir det onsdag och torsdag som jag ska plugga vidare. Och nästa evcka ska vi detoxa här hemma. Kolla tidigare inlägg som jag la upp idag för mer information.
 
Idag har jag skickat 4 arbeten vidare till mina försökspersoner som varit med, jag hoppas dom blir nöjda och återkommer med eventuella frågor och information på hur det går för dom allt efter som. Intressant och spännande att höra mer om hur deras hälsa utvecklas. Idag har jag inte fortsatt på fallet för sista delen utan jag har istället fortsatt läsa de häften jag fått från skolan. Eftersom att det är sista delen nu så har jag bland annat läst tips & trix kring att starta eget och vad mn ska tänka på. Och ockå mer om begreppet "Rådgivning", hur det kan gå till, vad man ska tänka på och att rådgivaren också är en person som känslor och reaktioner. Så idag har det mest bara varit läsning på agendan.
 
Är du intresserad av den sista platsen som testperson för mina studier? Du svarar på frågor, 3 timmars arbete ungefär, och jag återkommer med förbättringar du kan göra för att nå Välbefinnande. Klicka på bannern nedan.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: