Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Näst sista CASE HISTORY påbörjat

Kategori: -Pluggdagar

Hej Hej,
 
Igår fick jag tillbaka svaren från min näst sista försöksperson till mina studier där jag ska hitta roten till personens problem och sen ge förslag på förändringar  på kost, livsstil och andra metoder som kan användas för att uppnå välbefinnande. Så idag har jag börjat med att översätta svaren till engelska och skickat uppföljningsfrågor. Det finns några ämnen/egenskaper/tillstånd jag kommer att behöva gräva lite djupare i. Så det kommer bli intressant.
 
Jag säger nästsista, för jag letar fortfarande efter den sista försökspersonen eftersom de andra inte återkommit till mig med om de är intresserad eller ej. Så det är dax att gå vidare.  Är du eller vet du någon som vill lägga 3-4 timmar på att svara på ett frågeformulär kring hälsan och få tips och förslag på hur dom kan förbättra sin hälsa och uppnå Välbefinnande?! Läs då mer genom att klicka på bannern nedan!
 
Idag har jag också gått till posten för att hämta ut en namnsdagspresent (Sabina i Söndags) från Svärmor. Det var en köksvåg. Hon måste ha varit lyhörd när jag berättade sist att nötbrödreceptet inte blir som hennes bröd eftersom att jag omvandlat receptets gram till dl och msk. Men nu ska jag minsann lyckas lika bra som svärmor.
 
Och ikväll.... då blir det lyxmiddag. Kärlekens och min kombo ska nämligen laga mat till oss. Det blir överraskningsmiddag. Men först blir det till att åka bort med källsorteringen!
 
Kram från mig
 
 
 

Kommentarer

  • Linn säger:

    Om någon som är intresserad av att delta läser det här så kan jag, som ju har gjort det, bara rekommendera det. Det är inte alls jobbigt att svara på frågorna (känns bra att tänka till över hälsan!) och det är superspännande att få resultatet.

    Pepp, pepp!

    Svar: Åhh tack va gullig du är! =) Pepp Pepp! Berätta gärna hur det går för dig i ett mejl om du vill och orkar. =) Kramis
    Sabine J Ö

    2013-11-01 | 15:26:25
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: