Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Back in Business

Kategori: -Allmänt, Gästbloggare, Hjälp, Q & A

 
 
Hallå alla Läsare!
 
I am back in Business efter ungefär en månads semester från bloggen. Det har varit skönt med ledigheter från bloggandet och skönt med lite semester. jag har haft en finfin sommar fullspekade med händelser därför kommer jag under dom kommande dagarna/veckorna lägga upp en del inlägg om vad jag haft för mig, också blir det så klart mina hälsoinlägg med Veckans Hälotips på söndagar,  recept och egenskaper kring mat. Bland annat har jag ett längre inlägg på G om Sexlust. Hoppas ni alla haft en underbar sommar!
 
Ha det gott och må väl!
 
Kram från Välbefinnaren
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: