Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Party in the Park

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

 En kväll i somras drog min lillebror med mig och kärleken på party vid Kaknästornet på picnic, vin och dans! Härlig dag med underbart fint väder! På kvällen träffade vi Eric från Kanada som jag lärde känna när jag och Tina var i Indien i vintras. Skoj att träffa människor som man lärt känna på sina resor igen! Här kommer några foton!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Amy's piece of cake säger:

    Härliga bilder! Sommaren har ju varit kanon och även dagarna här nu i september, det är bara att njuta helt enkelt! :) Tack för alla dina fina kommentarer inne hos mig, kram!

    Svar: Vi har haft rena rama sommaren i Stockholm idag. Underbart! Inte blivit så mycket njuta bara, jag har haft släkten på middag så jag har stått vid spisen. =) Men åhh så gott det blev med Sunday Roast! Kram kram och önskar dig en fortsatt bra sensommar. =)
    Sabine J Ö

    2013-09-08 | 19:09:55
    Bloggadress: http://amyspieceofcake.se/

Kommentera inlägget här: