Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Att göra ett val

Kategori: -Mina tankar & känslor

Ibland vet man inte riktigt vad man ska ta sig till här i livet; rädslor som skrämmer, viljor som är oförstådda och känslor som varierar. Det som är så bra med livet här ibland är att oftasst dyker det upp personer, situationer eller texter som hjälper en på vägen. Hittade detta brev som journalisten och författaren Hunter S Thompson skrev till en vän som bad om råd kring en situation han inte kunde hantera. Läs brevet här; underbart och klockrent för mig!
 
 
 

Kommentarer

  • Paulina Suonvieri säger:

    MUMS! Skulle sitta bra i magen till dagens middag ;)

    Kanske något du vill att flera läsare ska se? Jag har på min blogg en liten "Readers' Recipe" där ni kan få vara delaktiga av att dela med er av era recept/ mat-foton, i syfte att vi ska hitta nya inspirerade recept och/eller bloggar. Jättetråkigt med sådan här reklam I know, men läs mer om det på min blogg om du är intresserad :)

    //hundredkitchenstories.blogg.se

    Svar: Läste du ens inlägget eller? Det handlar om en text med livets val och inte mat. Du har en bra idé, men vänligen sluta spamma. Med Vänliga Hälsningar SabineFick spam nr 2 idag också, samma svar där.
    Sabine J Ö

    2014-09-08 | 16:50:22
    Bloggadress: http://hundredkitchenstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här: