Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Mitt guldkorn i vardagen

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

 
Hej hej, 
Vi har alla våra egna guldkorn i vardagen som gör oss extra glada, ger oss extra energi och får hjärtat hoppa en extra gång och sprida värme i kroppen. Mitt guldkorn på sommaren är möjligheten att få köpa jordgubbar, hallon, körsbär eller rädisor från grönt och frukt marknaden som är vid tunnelbanestationen på morgonen. Det är bara att välja och vraka bland alla nyttigheter och sen få längta tills man kommer in till jobbet och kan njuta av godheterna hela dagen och bjuda kollegora som kommer förbi mitt skrivbord. Det är en av sommarens guldkorn i min vardag.
 
Vad är ditt guldkorn i vardagen?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: