Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Artikel om att tungmetaller och eliminering

Kategori: -Detox/Rening

Hittade en artikel på nätet igen (här) om vad man bör undvika för att inte utsätta sig för tungmetallet och framför allt olika produkter man kan använda för att rena kroppen på tungmetallerna. Burdock (eng), en blomma, vet jag inte riktigt hur eller vart man ska inhandla eller hitta. Men de andra kände jag igen, förutom cilantro som visade sig vara koriander, och de kan köpa enkelt i matbutiken eller hälsokostbutiken. Kanon artikel om man vill läsa mer om detox.

 Jag och kärleken ska ju ha en 10 dagars detox-period i mitten av mars så nu förbereda vi oss för dessa tider. Jag har också fått levererat ett 9 dagars Detox-paket från "Forever Living" som jag ska prova. Vi får se hur mycket (och om) jag gillar dessa produkter och om det kan blir ett samarbete med företaget. Spännande! Det kommer ett inlägg innan detoxen med mer information om hur vi ska genomgå reningen.

 

Kram från Välbefinnaren

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: