Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Besök och 30 årsfest

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Lillebror och jag.
 
I helgen har jag haft en underbar helg. I fredags kom Berit från Brighton och Isla från Göteborg, för på lördagen var det dax för min 30 årsfest. Väl på lördagen kom min kära pappa, mamma och mammas karl Stefan dessutom surprisade bästaste Tina mig (hon sa från början att hon inte kunne komma för hon skulle ställa ut ett konstprojekt). Jag skulle bli gammal denna helg!
 
Vi hade BBQ, där min kärlek stod vid grillen och min mamma tog hand om alla gästerna och allt det praktiska. Vi var 25 personer som samlades i lokalen som jag hyrde för mat, dryck, skratt och möte med nya människor för de flesta och framåt tolvsnåret flyttade vi över till lägenheten istället. Bästa festen jag haft, underbart att de närmaste vännerna kunde komma (saknade några få) och alla verkade ha jätte kul med nya bekanskaper. Så... nu är jag trettio år, men känner mig inte en dag över 25 år. =) Nu längtar jag till 40-årsdagen så jag får samla alla älskade nära och kära på ett och samma ställe.
 
Världens bästa mamma hjälpte till med all mat. Tilll efterrätt blev det morotskakor och två olika sorters cheescake. Mums!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • art by tina säger:

    Tack för värsta bästa festen för värsta bästa 30-åringen!

    Svar: Man tackar och bockar! Det blev verkligen en lyckad kväll och fest! Tack för surprisen av bästis-besök! ;-)
    Sabine J Ö

    2014-05-07 | 11:58:22
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här: