Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Grädjetårar

Kategori: -Pluggdagar

 
I söndags fick jag efter mycket tålamod betyget för min tenta; Godkänd. Jag blev så fruktansvärt glad att jag trodde jag skulle explodera. Jag grät några tårar och hoppade av glädje. Jag har pluggat i flera år och tänk att jag äntligen är klar med min utbildning.
Jag har numera Diploma in Natural Nutrition. Check!
 
Nu behöver och vill jag lägga energi på och ta mig en riktig funderar på vad jag nu vill göra med min utbildning och med livet. Vill jag anställas, vill jag starta eget, vill jag arbeta med företag eller privatpersonor, är det något speciell inriktning jag vill fokusera på?! Viktiga frågor som behöver svar. Men nu ska jag i alla fall njuta av sommaren, lugnet och värmen.
Ärligt talat blir jag lite stressad av att vara utbildad och klar, att plugga har ju vart en del av livet i några år och nu är det över. Nu kan jag behöva ställa om för nya rutiner. Nervös, men så spännande så klart. Hoppas chocken lägger sig om några dagar! =)
 
Äntligen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: