Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Nutritional Advisor Diploma

Kategori: -Allmänt, Gästbloggare, Hjälp, Q & A

 
Hej Hej på er.
 
Nu är jag tillbaka efter några veckors semester från bloggen och jobbet. Jag har upplevt både nyttigheter och onyttigheter i balans vad det gäller kosten, ätit massa god mat och testat nya recept. De senaste veckorna har jag varit på två semestrar, en till Barcelona och en till England och också firat min älskade mammas 50 årsdag. Dessutom har jag jobbat på min hemsida som jag kommer bli klar med inom några veckor. När hemsidan väl är klar kommer den att användas för framtida kunder som vill må bättre, känna sig friskare och bli fri från symptom/sjukdomar med min hjälp. Så håll utkik! Bloggen kommer få fortsätta leva, även om hemsidan finns.
 
OCH jag har äntligen mottagit mitt diplom som Nutritional Advisor (Näringsrådgivare). Jag känner mig så himla stolt,nöjd, glad och lättad över att jag äntligen har klarat det och är färdigutbildad. Underbar, men nervös känsla. Nervöst eftersom att man inte vet vad framtiden har att erbjuda.
 
Inom kort kommer ni få höra mer om höstens planer och få länken till hemsidan. Så håll utkik här på bloggen.
 
Kram från en glad Välbefinnaren
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: