Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Varför ljuga om ebola

Kategori: -TV/Böcker/Tidning/Föreläsningar

Hej hej,
 
Jag är inte helt insatt i ämnet Ebola, men vill ändå dela med mig av denna lista på 21 frågor man bör fråga sig för att förstå/fundera på om man inte blir lurade i ämnet. Dessa frågor fokuserar mest på människor i USA tror jag, men det är en del viktig punkter ändå. Läs hela listan här.
 
Fråga 4, 5, 14 och 20  intresserar mig mest och gör mig mest arg faktiskt, om man tror på vinklingen i frågorna. En annan fråga jag har till någon som vet/tror sig veta mer om ämnet; stämmer det att ebola skapades i ett laboratorie? Eller är det endast en konspirationsteori?
 
Bara några av mina tankar, rekommenderar artikeln om man är intresserad av ebola.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: