Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Det där med detox och verkligheten

Kategori: -Mina tankar & känslor

Jag skulle ju detoxa förra veckan... men det höll endast i en dag. På torsdag kväll tyckte pojkvännen att vi skulle ha mysmiddag. Vitt vin, rökta räkor, chiliaioli,  bröd och sallad njöt vi av i torsdags, som han inhandlade. Och vem kunde eller skulle vilja säga nej till det, Inte jag!  Sååå himmelsk gott! 
 
Så.... jag är alltså inte mer än mänsklig! Men vi fortsätter i alla fall med detox-pulvret. Nu har jag i alla fall kommit fram till att jag istället ska fota och skriva om den nyttiga OCH onyttig mat jag faktiskt äter. Så jag tänker nu köra några dagar med foton och beskrivningar av dagarnas måltider och mellanmål, nyttiga och onyttiga. På bloggen lägger jag oftast bara upp nyttigheter, om jag inte gör ett längre inlägg om onyttigheter i en produkt. Men även om jag är intresserad av välbefinnande,  kost och hälsa så är jag inte alltid hälsosam. Men vad är egentligen definitionen av "Hälsosam"?! Ni ska helt enkelt få lära känna den riktiga Sabine...... så får ni avgöra och gärna berätta vad ni tycker!? =)
 
PS. Men det blir inte förrän om två veckor. På fredag åker jag nämligen på ett liten äventyr och kommer inte tillbaka förrän 10 dagar senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: