Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Berlin - Here I come

Kategori: -Mina tankar & känslor

 
 
Bilden är tgen från https://www.beroomers.com/berlin-highlights/
 
Idag efter jobbet sätter jag mig på ett flyg till Berlin för en långweekend för att få komma bort lite. Jag la upp en fråga på FB för en tid sen till mina vänner och frågade vilken stad i Europa de skulle tycka är perfekt för filosofi, lugn och harmoni?! De blev många rekommendationer, men till sist blev det en trip till Berlin. Jag åker själv för att filosofera, känna att jag är självständig, göra exakt vad jag vill under en semester, äta gott (hoppas jag) och kanske träffa lite folk. Jag har nämligen känt att jag blivit någon jag inte vill vara. Så, vi får se vad denna resa har att erbjuda och om jag lär mig någonting nytt om livet och mig själv.
 
För att följa mig under semestern finns jag på instagram @spenatsmoothie
 
Kram kram från Sabine

Kommentarer


Kommentera inlägget här: