Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Living Food Global Center

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Nu har jag hittat en kurs som jag verkligen hade velat gått på.... eller ett retreat skulle man kunna kalla de ochså.

LIVING FOOD GLOBAL CENTER i Valdemarksvik!

Dom har 12- 6- eller 3-dagars vistelser och priserna varierar mellan 12.995 och 3.500kroner, men om man lägger till några hundra kan du boka in flera behandlingar. Eller varför inte en Djuprengöringkur under 12 dagar. Jag ser deras kurser som både kurs och retreat, allt i ett. Och allt med levande föda.

Kolla in deras hemsida Här.

Men eftersom att jag och en av mina bästa vänner ska till Indien nästa år så blir de inget retreat på Living Food Global Center detta år, men vi får istället (ska) hitta oss något retreat i Indien. Någon som har något förslag kanske?

xxx

Kommentarer

  • Yoannah säger:

    Tack så mycket! Ja det är verkligen ett bra sett att hålla koll på saker och ting.



    Åh va kul att åka till Indien! Det andra lät också intressant men hellre Indien :)

    2011-11-29 | 20:23:12
    Bloggadress: http://yoannahh.blogg.se/
  • Sabine-Välbefinnaren säger:

    Ja, hellre Indien. :) x

    2011-11-30 | 13:02:47
    Bloggadress: http://valbefinnaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: