Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Dagens Mellis-Mango och knäckis

Kategori: -Recept & mums på min tallrik

Hej,

Dagens mellis blev knäckebröd med gräddost och en smoothie.

Ingredienser i smoothien var

En stor näve spenat
1 och en halv mango
1 passionsfrukt
Några skvättar sojamjölk (en dl ungefär)

Knäckebröd mellis är en besatthet som går i perioder, och den har återkommit till mitt liv. Så himla gott!!!
Smoothien blev förvånansvärt go!

PS. Imorgon börjar Tema Diabetes veckan, så kolla in imorgon för att få veta mer.






Kommentarer

  • Felicia säger:

    Svar: Ja =) Då får jag nog testa det i veckan!



    God smoothie! =) Härlig grön färg!

    2012-02-26 | 22:42:34
    Bloggadress: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
  • Melissa - Livet i ett Fängelse! säger:

    Hej! de får bli flera som gästbloggar då jag inte kunde välja ut bara en haha, alla skrev så bra motivationer :)

    Men maila mig din gästbloggning och om du vill ha med någon bild och så. :)

    2012-02-26 | 23:40:23
    Bloggadress: http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE
  • Melissa - Livet i ett Fängelse! säger:

    Svar:

    förstår vad du menar, plötsligt känner man sig som den där lilla 8åringen igen när man hör sin far lova något, full av hopp och tro att denna gång, denna lilla gång då kommer han hålla det. Men sen samma besvikelse, smärta och hopplöshet när han åter igen glömmer sitt löfte. Spelar nog ingen roll hur gammal man blir så är ju ens föräldrar alltid föräldrar.



    Det var en bra idé ju, att ta in iller i ens vardag som om de vore helt naturligt. Vi bor på landet i lägenhet :)

    2012-02-27 | 01:13:32
    Bloggadress: http://HTTP://LAVALI.BLOGG.SE
  • Sara säger:

    Vilken härlig färg =)



    Nej, precis, det ska ju fortfarande kännas speciellt och lite lyxigt =)

    2012-02-27 | 06:12:56
    Bloggadress: http://saaraaaa.blogg.se/
  • E. säger:

    Mmmm!! Den där smootien ska jag prova någon dag :-) Ser härligt grön och skön ut. Jag som älskar grönt!



    Jag är lite sporadisk i mitt blogg-läsande och skrivande. Tackar ödmjukast för dina kommentarer! Du kan läsa mer på min blogg varför jag inte i nuläget jobbar inom hälsa. Jag jobbade i en hälsokost under flera år och sedan brast livet och jag håller nu sakta på att ta mig upp igen :-) En spännande och härlig resa att lära känna mig själv!



    Värme och ljus!

    /E.

    2012-03-06 | 22:12:15
    Bloggadress: http://fjarilsprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: