Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Lördagsmorgon på Tjörn

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Go morgon alla Välbefinnare!
Vaknade idag kl 10 när mamma höll på att fixa frukost till mig, kärleken och min lillebror. Min lillebror fyller 20 år imorgon. Grattis på honom! Efter en timma vid datorn har vi nu skrivit klart brorsans CV, vilket känns positivt och ser ljust ut. Nu ska bara min kärlek kolla igenom CV:t så att de blir professionellt och "det bästa".
Idag ska vi äta taco och sen jordgubbstårta, och brorsan ska på fest... om jag inte lyckas hålla honom hemma.
Önskar dig en fantastisk helg.
Kram kram

Kommentarer

  • Viktoriae - må bra bloggen säger:

    Förresten skulle du vilja göra ett länkbyte? Så vi har en länk till varandras bloggar i menyn? :) kram

    2012-01-22 | 17:59:15
    Bloggadress: http://viktoriae.se

Kommentera inlägget här: