Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

greendreams.se

Kategori: -Allmänt, Gästbloggare, Hjälp, Q & A

Hej hej,


Äntligen har Jenny, min vän från skolan som gått samma kurs, hittat lokal i Stockholm där hon kommer ha sin massage studio, hon kommer att ha mottagning för Djupgående massage, Thai-Yoga massage och kostrådgivning. Hon finns sedan tidigare i Örebro. Jag har bokat in en behandling i mars som jag kommer berätta allt om, Jenny är ju en typ av Mentor så jag tror hon är en grym... så mina förväntningar är höga! ;-) Och gissa om jag blev glad när jag kollade igenom hennes nya hemsida och såg detta:



Kommentarer


Kommentera inlägget här: