Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

"Griffins" med vänner

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

 
Igår (torsdag) var jag ute på middag och vin med några vänner från jobbet. Vi gick till ett jätte mysigt, och elegant inrett, ställe som heter Griffins Steakhouse vi närheten av Centralstationen i Stockholm. Jag valde en fänkålsrätt med friterad getost som var jätte smakrik och god. Min rätt fick 8/10. Mina vänner valde hamburgare, lamm, fisk eller råbiff och dom gav sina rätter mellan 5 och 10 poäng. Den kock som sprang runt i köket och i restaurangen var ingen mindre än Kristian Hellberg. Och vi tyckte givetvis det var lite kul att vi hamnade på restaurangen där han jobbar. Efter mycket prat och skratt valde mina vänner att gå vidare för en drink, men jag valde att åka hem eftersom att jag kände att jag behövde min skönhetssömn.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: