Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Sovmorgon på min pluggdag

Kategori: -Pluggdagar

Igår kväll la jag mig tidigt eftersom att jag kände att jag behövde sova länge, och det gjorde jag verkligen. Jag vaknade efter kl 12! I vanliga fall brukar jag gå upp vid 9, men så blev det alltså inte idag. Så jag kände lite ånger för att jag vaknade så sent, men det lede också till en effektiv studiedag.
 
Först och främst har jag skrivit klart mina två case history's. Mycket nöjd! Så nästa vecka ska jag avsluta ritningen av hur en impuls i nervsystemet transporteras längs en neuron. Så kan jag sen skicka in mina arbeten. Sen så har jag skickat ett mejl och frågat en evenuell "försökskanin" om hon fortfarande är intresserad av att vara med (PS. jag letar alltid efter fler försökskaniner, så om du eller någon du känner är intresserad är det bara att kontakta mig.)
 
Så har jag städat bland alla papper och böcker på skrivbordet och fotöljerna som står i arbetsrummet. Vi ska ju få gäster i helgen så då behöver det vara städat, dessutom behöver jag få lite ordning på allt.
 
Före bild:
 
Efter bild:
 
 
 

Kommentarer

  • S säger:

    Skönt att ha ordning och reda där man sitter och jobbar. Plus att en sovmorgon innan man drar igång bara kan gynna. En utvilad hjärna jobbar på bättre :)

    Svar: Tack för tipset, får testa det nästa gång. Inte för att jag brukar äta sådär jättemycket under mina resor men ändå. Allt är värt a try :)

    Svar: Ja men precis. Ordning och reda är skönt när man pluggar och jobbar. Men samtidigt kan man ha ordning i oordningen.... som på jobbet. =) Jobbar du i USA eller är du "bara" hemmafru? =)
    Du får testa och sen säga om det fungerar med ingen mat på flyget! =) När jag åker till Indien om tre veckor blir det en måltid precis efter takeoff och sen sova tills vi landar. Nästa samma sak! =)
    Sabine J Ö

    2012-11-22 | 15:38:07
    Bloggadress: http://baseballwife.blogg.se

Kommentera inlägget här: