Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Sjuka jag

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Minns ni mitt inlägg som jag la upp förra veckan om att stress gör mig sjuk, Här!? Nu har jag i allafall kommit hem från en fantastisk semster i UK. Med ett fullspäckat schema. MEN nu ligger jag sjuk på soffan med hosta och super ont i halsen. Jag vet inte om jag varit stressad eller om det är den smutsiga luften på flygplanet som är orsaken. Det började ju på flygplanet, men det kanske var stress som gjorde mig mottaglig!  Visste ni att när rökning på flygplanen var tillåtna så blev folk inte sjuka lika ofta, eftersom att dom byte luften i planet oftare. Helt galet!
 
Hur som helst tänker jag gossa ner mig i sängen med en bra bok (50 shades of Freed, nr 3 i triologin) och sova en hel del till jag är frisk. Så soja inlägget som jag skrivit på kommer ni få läsa när jag är friskare. Foton från semestern kommer också upp.

Kommentarer

  • Linn säger:

    Krya på dig! Ser fram emot att få se bilder från resan, när du orkar.

    Svar: Tack! =) Nu har några foton kommit upp. kram
    Sabine J Ö

    2012-10-25 | 20:14:34
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: