Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Pluggdag: Översättning och bilkörning

Kategori: -Pluggdagar

Idag började jag med en lite för lång sovmorgon, men vad gör det, ibland förtjänar man lite lugn. Men morgonen blev inte lugn. Jag skulle nämligen köra bil idag, vilket inte är en av min starka sida. Jag fick mitt körkort när jag var 20, flyttade utomlands samma år och stannade ute i vida världen i 5 år och körde då inte bil alls. Efter det har jag dragit mig för att köra och numera blir jag så osäker och nervös. Men en bil var tvungen att bli lämnad så jag fick köra en av bilarna medan kärleken körde den andra. Vi behövde ju en för att ta oss hem också. Ja ja... nog om mina nerver. =)
 
Sen har mina "försökskaniner"/Testpersoner skickat in sina svar på mina frågor så att jag kan gör en "utredning" på roten till deras hälsoproblem. Men än så länge har jag bara översatt deras svar till engelska eftersom att det är en engelsk skola jag studerar på. Dessutom har jag skickat uppföljningsfrågor till en av personerna idag, längre än så kom jag inte. Men ska bli intressant att komma igång och se vad jag kan göra för att hjälpa personerna. Nästa vecka kommer jag troligtvis vara ledig på torsdag, om jag får på jobbet, så att jag kan gräva ner mig i lärandet, skrivandet och mina arbeten.Men nu är klockan snart åtta, så nu förtjänar jag en stund på soffan med vila.
 
Kram kram från Välbefinnaren, Må Väl!
 

Kommentarer

  • Viktor säger:

    ;-)

    2013-03-07 | 12:33:30

Kommentera inlägget här: