Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Destination Berlin

Kategori: -Underbara Resor (Marocko, Indien, UK mfl)

Efter mycket att tänka på här hemma förtjänade jag en resa med destination Berlin. Så torsdag till måndag spenderade jag i Berlin på äventyr. Åkte som nämt tidigare ensam på denna trip eftersom att jag behövde dels känna mig lite oberoende, att jag klarar mig själv och dels för att jag behövde komma bort.
 
Så vad har jag gjort; Vandrat genom staden, åkt på båttur, ätit go mat, vandrat tills jag fått värk, museum med nya bekantskaper, Brandenbarg Tor, Alexander Platz, 2nd hand shopping, Katedral, Berlin muren, mat-vandring, restaurangbesök, testat viner, lugn, skoj och nya möten.
 
Här kommer mina favoritfoton från resan!
 
(Mat och dryck Berlin kommer ni få läsa mer om i nästa inlägg).
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: