Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Betyg D

Kategori: -Pluggdagar

Hej,

Dåliga nyheter, fick tillbaka en del av mitt senaste arbete (Session 11, lecture 5) och fick de sämre betyget. Men de var inte så att det jag skrev var fel, utan jag skrev om helt fel sak. Missförstod uppgifter totalt. Jag skulle ha skrivit om mekanismen av kroppens homeostasis, och inte förklara vad homeostasis är för något. Det känns bättre att jag missförstod hela uppgiften än att det jag skrev var värdelöst. Tur att de alltid finns något positivt att se i allt. =)

I helgen ska jag ta nya tag på den uppgiften. Två till tre nya sidor om kontroll mekanismen av homeostasis ska skrivas!

xxx


Kommentarer


Kommentera inlägget här: