Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Julklappar

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Visst är det kul att handla julklappar. Jag har köpt världens bästaste present till mig kärlek och jag kan knappt hålla mig för att berätta vad han ska få eller försöka få honom att öppna den tidigare! Jag har INTE berättat! Vi får iallafall öppna presenterna innan julafton eftersom att vi ska flyga ner till Blekinge dagen innan, och vi kan inte ta med dom stora presenterna. Men på fredag ska jag fira lilla julafton i örebro med mormor, min ena morbror, mamma och bror min, då får jag iallfall ge bort några julklappar. =)

Alla mina släktingar har varit snälla iår!!

xxx

Kommentarer

  • E. säger:

    Hej Sabine!



    Tack för dina fina ord på min blogg. Brukade tidigare svara på kommentarerna och skicka dem till respektive blogg, men har ändrat detta och försöker öva mig i att ta emot istället :-)



    KUL att du gillar min blogg!! Det värmer jättemycket!! Har inte anslutit mig till bloglovin, kanske ska göra det (?) Ser att du har gjort det och har blogg.se



    Lustigt, för jag har själ tänkt börja skriva om hälsa och kost, då jag är utbildad hälsorådgivare och kan sakna detta arbete mellan varven... Roligt att du också är hälsointresserad!



    Fortsätt gärna kika in. Jag skriver när andan faller på.



    Kärlek!

    /E.

    2011-12-14 | 00:21:12
    Bloggadress: http://fjarilsprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: