Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Mål och resor 2012

Kategori: -Mina tankar & känslor

Ja, då kom det ett nytt år igen. =) Alltid lika spännande! Jag har skivit en liten To-D-lista med olika mål och planer för de nya året. Dom grejer man skriver på sin lista brukar oftast blir gjorda för mig.
  • Spara pengar till Indien i december
  • Besöka Berit och vänner i Brighton i April, när Berit fyller år
  • Åka på Rock-kryssning när Tina fyller år (http://trueborn.blogg.se/)
  • Roadtrip med Kärleken till västra Frankrike (östra Frankrike och Italien har vi besökt på tidigare roadtrips)
  • Hinna klart sex delar i kursen, två månader/del skulle jag helst vilja klara
  • Besöka lille brorsan på hans 20 års dag i Januari
  • Renovera badrummet
  • Sluta röka på riktigt

Har jag glömt något... säkerligen. =)

Kram från mig och jag önskar er ett fantastiskt 2012.

Kommentarer

  • Ammi säger:

    Låter som en bra To Do-list, lycka till med allt! Jag hoppas att du får ett jättebra år 2012!!

    2012-01-08 | 11:43:56
  • Sabine-Välbefinnaren säger:

    Tack så jätte mycket Ammi, önskar dig detsamma. Kram

    2012-01-08 | 12:29:19
    Bloggadress: http://valbefinnaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: