Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Pluggdag

Kategori: -Pluggdagar

Då är ännu en plugg dag över och det har verkligen blivit mycket gjort idag. Lyckades läsa dom två kapitel i Anatomy & Physiology som jag ville läsa och förstå, renskrivit uppsatserna jag började på bussen härom dagen, och skrivit mer på dom båda, men är inte klar riktigt ännu. Har även skickat in uppsatsen som jag kuggade på, vi håller tummar och tår hårt nu!

Har skrivit en To-Do lista också, dom är alltid bra att ha. Då får jag struktur och ordning i pluggandet, även om listan inte är lång just nu. Ohh har städat på skrivbordet också, så nu blir kärleken glad. =)

xxx



Kommentarer


Kommentera inlägget här: