Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Ayurvedisk massage

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Hej Hej,

Idag ska jag, min pojkvän och en vän gå till Centralbadet i centrala Stockholm för lite avslappnad massage, de blir en ayurvedisk massage för min del. Det ska vara djupgående massage där massagen varierar beroende på vilken kroppstyp man har, de finns Vata-, Pitta- eller Kapha-kroppstyper/dosha. Jag kommer att vara sååå avslappnad efter som 50 minuterna!! Efter de ska vi äta på Restaurang BonBon på Kungstensgatan.

Avslappning och njuta är något som alla människor förtjänar och borde ta sig tid till!! Tummen upp för de!!!

xxx


Kommentarer


Kommentera inlägget här: