Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Fantastisk läsning om dig själv...

Kategori: -TV/Böcker/Tidning/Föreläsningar

Hej Hej,

Nu med min nya blogg och allt så surfar man ju mycket på andras bloggar för att hitta inspiration och lära sig nya intressant faktan om hälsa & livet. Och igår hittade jag en sida med en artikel som heter "10 Truths of having a strong sense of self", helt fantastisk. Vissa punkter passade in perfekt på mig, medans andra inte alls passade in. Men vill iallafall dela med mig om min nya kunskap, denna fantastiska artikel och bra blogg. 

Klicka här---> Malavika eller http://malavikasuresh.wordpress.com/2011/11/27/10-truths-of-having-a-strong-sense-of-self/

xxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: