Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Fest för hösten med hattar och Pimm's

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Hej alla!!!

På lördag ska jag och min kärlek ha lite fest där hatt måste bäras och Pimm's måste drickas!! =) Vi har köpt fina blommor (för presentkorten av våra mammor), ska fixa snittar, stavar, hemgjord guacomole, Pimm's bål (så klart) och lite annat!! Min lillebror kom igår tillsammans med en vän och hennes kärlek.
De enda som inte är förberett är kläderna och vilket hatt jag ska ha på mig, men hatten blir ntroligtvis en stor blå som jag hade på mig när jag och V var på Horseracing i Brighton för tre sommrar sen. 

Återkommer med bilder på söndag!

Trevlig helg alla härliga själar!

XXX 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: