Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Prat om kärleken

Kategori: -Mina tankar & känslor

Idag har jag haft en så ndär fantastisk dag när man bara går på moln, super lycklig!!! Man har inga svårigheter eller problem, allt är istället lätt som en plätt!! Man vill prata med alla om allt!! Pratade om kärleken, att gråta till filmer, matlagning, frukostar, smoothies och lite om min nya blogg så klart!! Hoppas på en ny fantastisk dag imorgon då det är dax att plugga. De enda jag behöver göra på session 11 är lite fin-justering, sen kan jag börja på session 12. De är 11 sessions kvar innan jag förhoppningsvis fått mitt diplom i "Natural Nutrutions".
Tummen upp för fantastiska dagar, där man skrattar hela dagen, avslappnad i varenda muskel och livets energikraft flödar i kropen!!!

xxx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: