Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Frukostvecka onsdag: Ägg med sallad och juicer

Kategori: -Kost/De vi stoppar i oss

Protein är den bästa frukosten eftrsom att den stabiliseerar blodsocker, speciellt för en diabektiker som mig. Och idag är det ju pluggdag, så då hade jag tid att laga till en mumsig frukost hemma.

Stekt ägg, rädisor, tomat, roccola, linfröolja. Och till det blev det hemmagjorda juicer, en med bara frukt och en med bara grönsaker.

Radisor är dom små krispiga, starka och smakrika fantastiska grönsaken som växer i jorden. Dom är låga på kalorier medans dom är fulla av vatten. Folsyra, järn, zink, selen, klor och C-vitamin är några av dom mineraler och vitaminer som finns i rädisor.

Kommentarer

  • Sonya säger:

    Svar: Tack så mycket! Jo, jag ska ha brunch med temat Amerikanskt 50/60-tal! Det kommer bli sjukt kul.



    Gott det där såg ut!

    2012-04-25 | 19:12:27
    Bloggadress: http://sonyaf.blogg.se/
  • Patricia♡ säger:

    Lamm har jag aldrig provat, har hört för många historier om att det smakar kofta:P Kyckling däremot är ju favoriten för mig:)

    Fick äter jag inte så ofta, tycker det känns svårt att lyckas med. Lite fegis där^^

    2012-04-25 | 20:47:16
    Bloggadress: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här: