Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Några foton från påskhelgen på Tjörn

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Färdkost under brorsans Söka-jobb tur, med mig som chafför.
Min lillabror när vi tog en liten break från jobbsökandet med en kop kaffe i Stenungsund.
Ochså jag!
Världens gulligaste bebis Sofia. Var i torsdags hos en av mina bästa vänner Isabel i Göteborg. Alltid lika mysigt och kul att träffa henne.
Torsdagskvällen avslutades på "Kafét" för några glas vin med Tina, kärleken och brorsan. Idag fredag ska vi dit igen eftersom att det är påskfirande med live musik. En riktig tradition!!

Kommentarer

  • fia säger:

    ÅH va härligt det ser ut. Här är så kallt att man knappt kan sticka näsan ut. Ha en riktigt mysig fortsatt påsk!/kram Fia

    2012-04-08 | 07:56:49
    Bloggadress: http://www.fianathome.blogspot.com
  • Melissa - Den brutala sanningen! säger:

    Snyggisar ni är i familjen :)



    svar:

    haha ja hon är så himla klockren, ska lätt bli men mentor :D



    Oh de verkar svårt med information om vissa grejer helt klart. Man blir ju tokig ibland, jag kanske ska ta en vända bland sjukböckerna i bibblan och kolla lite

    2012-04-09 | 20:02:04
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: