Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

En stad som jag....

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

En stad som jag alltid kommer kalla mitt andra hem: Brighton
En stad som jag inte vill åka tillbaka till men vet att jag kommer hamna i igen: New York
En stad som jag vill parta nätterna långa och sova under de ljusa timmarna: Barcelona  
En stad som jag vill besöka igen för dykäventyr: Hela Bali 
En stad som jag vill vandra runt i en hela dag för att bara njuta: Venedig  
En stad som jag kommer att priotera som nästa resemål: Maldiverna (efter årets planerade resor) 
En stad som jag ska leva lyxliv i när jag blivit pensionär: Brisbane eller Volterra  
En stad som jag förmodligen kommer att bo i under mitt liv någongång: Ett land det är 20+ grader året runt
En stad som jag snart ska åka tillbaka till för shopping och bara njuta i: London
En stad som jag ska visa mina bästa vänner: St Ives (England)
En stad som jag vill dricka rött vin i en hel natt: Chateau neuf du pape
En stad som jag ska besöka 2012: Edinburgh (Nästa planerade resa)


Vad är ditt favoritresemål? I vilken semesterstad eller land mådde du som allra bäst? Och vart går din nästa semester?

Kommentarer

  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Ser fram emot att få se St Ives=)

    2012-04-10 | 20:28:11
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: