Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Skype med bästa vännen

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Igår kväll hade jag en dejt med bästa vännen från England på Skype. Jag flyttade från England för 3 och ett halvt år sen och vi har aldrig använt skype tidigare. Det fick oss att fundera på varför det inte hänt tidigare och att vi ska ha fler liknande möten. Tre timmar och några glas vin senare hade hon visat sin nya lägenhet, uppdaterat varandra om våra liv och pratat om våra framtider. Jag saknar henne så mycket ibland och hoppas att det blir en mini semester till Brighton eller en konsert trip till en stad i Europa någon gång under hösten. (Vi träffades i Rom för en U2 konsert förra året). 

Här kommer ett foto på mig och Berit när vi fixat oss inför min maskerad fest när jag fyllde 24 år. Jag är pippi och hon gangster!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: