Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Tips på inlägg, tack.

Kategori: -Allmänt, Gästbloggare, Hjälp, Q & A

Hej hej kära läsare och välbefinnaren.

Jag skulle vilja fråga er om förslag på inlägg.

Har du någon specifik fråga du letat efter svar på en längre tid, vill du veta mer om någon grönsak eller frukt, är det någon specifik sjukdom som du skulle vilja vet mer om? Bara att fråga på!!

Om jag inte har svaret på någon av frågorna ska jag titta igenom alla mina anteckningar och böcker, eftersom att svar alltid finns.  =)

Tackar så jätte mycket på förhand.

Kommentarer

  • ROXANNA säger:

    tusen tack :)

    Det måste vara sjukt jobbigt att ha diabetes. tur att det finns så bra mediciner nu förtiden.

    kramar till dig

    2012-04-16 | 10:55:17
    Bloggadress: http://sannassanna.blogg.se/
  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Du kan få analysera mitt värdelösa sätt att äta + vad jag äter haha. Har skrivit matdagbok den senaste veckan för att titta på hur mycket, och vad jag äter. Skäms över mig själv vissa dagar. Ingen regelbundenhet över huvudtaget.

    2012-04-17 | 17:58:52
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/
  • Melissa - Den brutala sanningen säger:

    historia är alltid kul, filar själv lite på om coca cola från deras hälsoaspekt.

    Vore intressant att läsa mer om populära drycker eller maträtters mindre populära bieffekt de kan ha som oftast glöms bort i skuggan av deras populäritet

    2012-04-18 | 12:49:45
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: