Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Helgplaner

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Hej hej alla Välbefinnare!
 
Imorgon åker jag och kärleken för att hälsa på mamma och lillebror i deras nya lägenhet i Enköping. Mamma har fyllt år i veckan, så vi ska fira att hon blir äldre, vi planerar att plocka svamp och/eller blåbär beroende på vad vi hittar och så ska jag, kärleken och lillebror gå ut på pub eller klubb beroende på, även där, vad vi hittar! Fullspäckade planer alltså!!
 
Önskar er alla en trevlig helg.
 
Kramar från Välbefinnaren

Kommentarer

  • Jennifer [fotoblogg] säger:

    sv; tack för filmtipsen, ska nog spana in dem! :) Jag gillar mest svenska filmer men annars tycker jag om romantiska komedier för det mesta :)

    2012-08-31 | 20:05:17
    Bloggadress: http://starofusa.blogg.se
  • Kashaya säger:

    Lät som en trevlig helg.=)

    Svar: Mycket bra!! =)
    Sabine J Ö

    2012-09-02 | 20:20:04
    Bloggadress: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: