Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Höst Yoga

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

 
Eftersom att jag och en av mina bästa vänner ska åka till Indien på bland annat Yoga retreat har jag nu bokat in mig och min kärlek på en kurs i yoga under hösten. Jag har varit på yoga flera gånger, men skulle inte kalla mig proffs, men nu ska jag bli bättre än vad jag är per dagens datum. Under yoga veckan i Indien vill jag kunna få ut så mycket som möjligt och känner att jag behöver jobba lite på balansen och andningen innan jag kommer dit. Så under måndagen den 10 september och 10 måndagar framöver har vi yoga planer.
 
 
PS: Fotot ovan är på min reskompis, fotot är lånat av henne också och du kan hitta hennes blogg här.
 
 
 

Kommentarer

  • Linn säger:

    Yoga är grejen! Jag åker också iväg på en tripp i januari. Vilken typ av yoga ska du gå på?

    Svar: Hej Hej, Yogan i Indien är drop-in lektioner av olika slag (http://www.ashiyana-yoga-goa.com/welcome-ashiyana-yoga-goa-india.shtml) och i stockholm till hösten är det en nybörjar kurs på 10 gånger. Ska du också på yoga trip? Kul!! Kram
    Sabine J Ö

    2012-08-21 | 12:44:30
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/
  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Nu ni ska vi yoga-proffs. Måste bara öva på den där vigheten lite till. Haha.

    Svar: Vigheten, balansen och lite andning på det så är vi proffs. ;-) Tur att allt kommer med tid och övning. =) Kram
    Sabine J Ö

    2012-08-21 | 15:09:22
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se

Kommentera inlägget här: