Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Pluggdag och bloggfixande

Kategori: -Pluggdagar

Hej,
 
Idag har jag skrivit klart ett Case History och skrivit klart excel dokumenten om alla mineraler. Trodde att jag var klar med mineralerna redan för några veckor sen, men så insåg jag att jag glömt fylla i information on natrium och kalium, så nu är det också gjort. Ni väntar jag bara på att få tillbaka frågor och svar från mina andra försökskaniner så att jag kan påbörja nästa, skriv klart det och sen skicka in dom båda till skolan för betyg. Men det jag skrev klart idag är jag riktigt nöjd över. Skickade i och för sig ett mejl till min lärare och frågade om jag gick in för mycket på detalj och vad som egentligen ska vara med på denna del av kursen. Men kan man få IG av att skriva för mycket?!
 
Sen har jag idag suttit och fixat lite på bloggen efter rekommendationer på förbättringar jag fått, så det ska jag göra resten av kvällen också.
 
Trevlig kväll på er.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jennifer [fotoblogg] säger:

    sv; basilikan fick jag inte alls fart på här hemma :( Men min avokado är fin, dock tycker jag den stått still i växten ett tag nu :/ Det tar ju tyvärr rätt lång tid innan avokadon kommer igång men sen växer den supersnabbt. Är det säkert att du väntade ut tillräckligt då? :)

    2012-08-29 | 19:09:40
    Bloggadress: http://starofusa.blogg.se
  • Emelie säger:

    Hejsan nu är dom 3 vinnarna från helgens blogg uppe !:)

    2012-08-29 | 20:00:37
    Bloggadress: http://folkraceemelie.blogg.se
  • Jennifer [fotoblogg] säger:

    sv; jag la den i jorden direkt. Lät toppen sticka upp en aning och sen fick krukan stå inplastad. Men det var nog i kanske Maj jag satt den så den stod säkert en månad eller två innan det började hända grejer. Jag råkade övervattna min för ett par veckor sedan så bladen ramlade av men upptäckte det i tid så jag ställde den i vasken över dagen så den fick droppa av ordentligt och nu har den inte tappat fler blad som tur är :)

    Svar: Jag ska prova lägga den i jord direkt nästa vår... hörde att denna metod skulle funka... men det kanske inte var rätt för mina ljusgröna fingrar. =)
    Sabine J Ö

    2012-08-29 | 21:27:15
    Bloggadress: http://starofusa.blogg.se
  • Kashaya säger:

    Kul när man blir nöjd med det man skrivit.=)

    Sv. Jo ingefära brukar finnas på de flesta affärer, dock inte på den lilla Hemköp butiken som ligger vid oss. De har väligt dåligt sortiment av frukt och grönt tyvärr.

    2012-08-29 | 22:00:51
    Bloggadress: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här: