Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

INDIA HERE WE COME

Kategori: -Underbara Resor (Marocko, Indien, UK mfl)

 
Väskan är packad, lite pengar är växlat till dollar, humöret är på topp, spänningen stiger och vi tror att vi är förbereda på kultur chocken. (Men troligtvis inte). =) En av mina livs äventyr är på ingång! ÄNTLIGEN BÄR VI AV!
 
Men du behöver inte sakna mina inlägg allt för mycket, eftersom jag gjort ordning Hälso tipsen för fyra av  söndagarna som jag är borta. Den 20 december kommer också ett inlägg om den så kallad "Undergången" om ryktet om att världen ska gå under. Jag förklarar vad som egentligen kommer hända. Intressant läsning om jag får säga det själv!
 
Det blir troligtvis inte så många inlägg på semestern, om någon gör inlägg så är det troligtvis min reskompis Tina. Ni hittar hennes blogg på www.trueborn.blogg.se.
 
Önskar er fantastiska 37 dagar, en underbar Jul och ett gott nytt år!

Kommentarer

  • Linn säger:

    Njut av semestern och kika bara in på bloggen om du får lust. Ta in Indien med öppna sinnen och grumla dig inte med för mycket annat. Så tänker jag i alla fall.

    Ni kommer ha det helt fantastiskt, det är jag säker på! Ta hand om dig och er, kram

    Svar: Hej Hej, Nu är jag hemma igen och har inte kollat bloggen en enda gång. Varit skönt med lite semester från verkligheten och bloggen. Får se om jag kommer igång här igen. =)
    Det var verkligen jätte skoj och häftigt att träffa dig i Indien. Kul att vi kunde träffas under palmerna än i kalla Sverige. =) Jag och Tina hade det underbart på resten av resan. Tyvärr pajade jag min lill-tå så det blev inget Silent party för oss, så jag hoppas att du inte gick dit för att träffa oss. Hoppas din resa vidare i Indien var fantastisk. =) Kram kram på dig

    PS. Vi träffade en annan svensk som hade varit på samma yoga center som dig. Fast hon hade inte träffat någon som hette Linn....så andra datum.

    Kram kram
    Sabine J Ö

    2012-12-14 | 07:58:55
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/
  • Linn säger:

    Nä, med tanke på det tuffa yogaschemat slog jag raskt bort tanken på både tysta och bullriga partyn :-)

    Superkul att ses, kul sammanträffande att vi var på samma plats, samtidigt.

    Hoppas lilltån inte satte käppar i hjulet för yogan sista veckan.

    Kram!

    Svar: Ja, bäst att hålla sig till lugn och ro mellan yoga stunderna. =) Vårat yogacenter var jätte bra, men som Tina sa... vi hade förväntat oss indiska instruktörer och inte västerlänningar. Så att man får lära sig från dom som vuxit upp med de runt omkring sig.
    Det var verkligen super kul att ses.. Sammanträffande att vi va på nästan samma strand. =) Vore kul om du hörde av dig om du är i Stockholm någon gång och då har en stund över. I like you, girl! =)

    Lilltån skapade lite problem dom två första dagarna, men sen var det OK. Ny är tån som ny! =)

    Kram kram
    Sabine J Ö

    2013-01-27 | 15:00:35
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se

Kommentera inlägget här: