Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Packa rätt

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

 
"Packa rätt" var mitt mål under helgen och slutresultatet blev bra till slut. I fredags tvättade jag massa kläder och kollade igenom alla papper jag skrivit ut (Bara visum kopia och flygbiljetterna kvar att skriva ut, det ska jag fixa imorgon). I söndags valde jag ut alla kläder som jag vill ha med, en skolbok för läsning, badlakan, 2 par skor, sovsäck, mediciner och toalettartiklar. Ja, det är det som fick följa med. Det känns inte som om det blev så mycket plats för shopping, eller i alla fall inte så mycket plats jag ville ha, men några saker ska jag nog kunna köpa och få plats med. Kärleken har hjälpa mig organisera packningen lite bättre ochså. Så till slut blev det toppen. På torsdag bär det av!
 
Någon som har några tips på packning??
 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Linn säger:

    Nu är det ju lite sent, men att rulla kläderna. Det har min mamma lärt mig. Inte alla plagg (typ stickade tjocktröjor) men många tar mycket mindre plats på det sättet och kan läggas riktigt tajt.

    Det kostar inte supermycket att skeppa hem från Indien, så det kan du alltid fråga om ifall du shoppar stora eller många saker på ett och samma ställe.

    Kram

    2012-12-13 | 20:00:52
    Bloggadress: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här: