Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Indien, Franska västkusten & Edinburgh rekommendationer, tack!

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna



Hej hej Alla resare!!

På fredag ska jag åka till en av mina vänner (Här) för att planera en av årets resor, till Indien. Så nu är jag ute efter rekommendationer av ställen att besöka, upplevelser som måste upplevas och maträtter som måste ätas.

Dessutom ska jag och min kärlek till Edinburgh i maj och även till denna resa är rekommendationer såå välkomna. Man vill ju inte missa något speciellt.

När jag ändå håller på kanske du också har förslag på byar jag och kärleken inte får missa i västra frankrike, längst kusten.

Tackar på förhand.
Kram

Kommentarer

  • emma säger:

    sv. tack! hoppas du hittar den! var rea när jag köpte den så hoppas att de inte är slut :( kramar

    2012-02-29 | 18:02:34
    Bloggadress: http://emzaans.blogg.se/
  • Felicia säger:

    Sv: Jaa verkligen =) Åh läser du "Eldvittnet" den boken handlar ju om mina trakter, Sundsvall=) =) Har ju en kompis som läst den och hon sa att den var jättebra! Vad tycker du om den? Är den bra?

    2012-02-29 | 18:51:42
    Bloggadress: http://storasysteralskarmode.blogg.se/
  • Mikaela säger:

    Hur länge ska du vara i Indien? Planerar du att göra där?

    2012-03-03 | 11:59:07
    Bloggadress: http://passionforhalsa.se/

Kommentera inlägget här: