Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Ny laptop= inte mycket studier gjorda

Kategori: -Pluggdagar

Idag kl 15 knackade det på dörren och min kärlek sprand dit snabbt. In i vardagsrummet kommer han med min fina laptop. Hoppade upp & ner, klappandes och tjött av glädje!! =) Så jag kan informera om att jag inte fick mycket pluggandes gjort efter klockan tre. För sen dess har jag flyttat foton, musik och skol-arbeten från den ena datorn till den andra. Och samtidigt försökt förstå upplägget av min nya dell dator.

Men jag har i allafall idag påbörjat uppsatsen om varför kolesterol har sånt dåligt rykte i samhället (eller hade tidigare). Kom fram till att jag troligtvis kommer att lägga upp den uppsatsen på bloggen, när den är färdigskriven och rättad (så de tar nog någon månad till). Trodde att jag inte skulle komma på så många ideer... men till sist flödade ideerna!! Fantastiskt!!

Nu dax att kolla ljudet på min nya laptop men sången Candy med Paolo Nutini!!! =)

Kram kram


Kommentarer

  • emma säger:

    sv. haha du frågar fel person för jag är väldigt kort så det mesta är för långt på mej haha ^^

    2012-02-29 | 19:58:21
    Bloggadress: http://emzaans.blogg.se/
  • Melissa - Livet i ett Fängelse! säger:

    haha det är farligt med nya leksaker, speciellt om man har plugg, de liksom glöms bort så lätt för att man "baaaara" ska göra det och det och det, ja sen kanske det också :D



    Svar:

    hehe tack, bok blir de nog aldrig tyvärr, min grammatik är hemsk :D



    spännande de ska bli :) Ja kommer inte ha tillgång till datorn under helgen så känn ingen press hehe. Fixat lite tidsinställda inlägg så man kan smyga lite :D

    2012-02-29 | 22:48:10
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/
  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Fiiin dator! Var tvungen att lyssna på låten. Skön ju! Tar du med dig all Indien-inspiration som du letat upp. Vill du att jag skriver ut något? Maila dokumenten i så fall.

    2012-03-01 | 10:03:40
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/
  • Kia säger:

    Wow, den är jättefin! Älskar färgen!

    2012-04-11 | 20:05:09
    Bloggadress: http://www.kopa.se/laptop
  • Sabine-Välbefinnaren säger:

    De blev en liten extra hundring för färgen.... men jag älskar den. =)

    2012-04-11 | 21:04:46
    Bloggadress: http://valbefinnaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: