Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Tankar kring kurser

Kategori: -Mina tankar & känslor

Hej Hej,

Jag och kärleken var på Introduktionskursen i Yoga igår på Yogayama(.se), och vi har bestämt oss för att börja Intro-kursen på måndagar. Så de ska bli skönt och roligt med lite träning, så att vi blir rörligare, andas bättre & djupare och lever mer i nuet. Yogayama hade dessutom ett urmysig fik på övervåningen där man kan äta en vegetarisk buffe innan man börjar yogan, eller varför inte en smakrik smoothi.

Efter lite surfande på olika kurser har jag bestämmt mig för att gå en kurs, utöver den jag redan pluggar. Har inte riktigt bestämt mig för vilken kurs de skulle vara, men antingen en kurs i anatomi eller en kurs om hälso-/ livs-coaching. Känner att jag skulle vilja gå en sån utbildning för att bli 100% säker på coaching, då de behövs både för att coacha mig själv och andra människor genom livet. 

Skulle också kunna tänka mig en kurs om celler, men många kurser kräver att man gått vissa andra kurser för att få behörighet. Men ska nog kunna hitta något om jag söker lite djupare.

xxx

Kommentarer

  • Lavali - Ett liv i fängelset säger:

    yoga är verkligen underbart, gjorde det varje morgon och kväll förut. Borde börja med det igen

    2012-02-13 | 01:02:14
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: