Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Avundsjuka med glädje & kontroll ;-)

Kategori: -Mina tankar & känslor

Du vet när man läser andras bloggar och hör om vänner som flyttar utomland, säger upp sig för att åka till Indien i sex månader, och man blir så avundsjuk!!! Jag har haft många år utomlands, min backpack trip i Australien, året på hotellet som i Dirty Dancing och mina år i Brighton med jobb, plugg och fest. Men kommer man någonsin sluta vilja bo utomland, kommer man sluta vilja bo i ett varmar land, kommer man någonsin vara nöjd med det man har och inte sträva efter mer eller annat?!
Men det är tur och kul att man har grejer att längta till och se fram emot, just nu längrar jag som bara den till min och vännen Tinas Indien resa, som ska ske i slutet av detta år, under en månads tid. Nu är de sparandet av pengar och planerandet som gäller. Tjoho!!  Dessutom kämpar jag på med att bli klar med min kurs, så kan jag sen fokusera på vad mitt drömjobb egentligen är. Verkligen älskar att lära mig nya saker, förstå sig på kroppen och att vi ofta kan må bättre.

Här kommer iallafall några foton från mitt liv, jag har också varit med om spännande upplevelser och har många fantastiska minnen. Enjoy!

Ashdown Park hotel and Country club



Den tiden man hade långt hår, och var på väg på Hours Racing.


Gillade nog hatten väldigt mycket den kvällen.


Surfers Paradise i Australien har vi här.


Brighton England, my second home now and forever.



Firandet av min födelsedag med Fancy-dress


Ett härligt citat.


Också det mest speciella huset jag någonsit bott i. Kan man göra annat än att älska det?!

Kommentarer

  • Sandra Törn [TÄVLING I BLOGGEN] säger:

    Ja, det kan du ha rätt i! :)

    2012-01-16 | 20:42:22
    Bloggadress: http://sandratorn.se
  • Olivia säger:

    Bli en av dom som följer mina veckor som praktikant hos Bingo Rimer!! xoxo

    2012-01-16 | 22:51:54
    Bloggadress: http://byolivia.blogg.se/
  • Rinki säger:

    Verkar som att du har haft fina resor. Kul att ni ska åka till Indien i slutet av året, jag är adopterad därifrån och skulle jättegärna vilja åka dit ytterligare en gång! Vet ni vart ni ska åka?



    Kram

    2012-01-17 | 01:53:19
    Bloggadress: http://rhulth.wordpress.com
  • cherie's välgörenhetsblogg säger:

    åh, vilka härliga bilder! :)

    2012-01-17 | 07:24:40
    Bloggadress: http://www.cherie.se
  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Vad är det för en liten flicka i blont hår=) Fan va söt och oskyldig du såg ut, skenet bedrar haha.

    2012-01-19 | 19:41:21
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: