Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Min nya frisyr och Bloglovin

Kategori: -Livet, exkl hälsa-delen & de andra kategorierna

Här kommer några bilder på min nya frisyr, efter att ha fotat mig själv en gång i timman sen jag kom hem klockan 14. =) Börjar bli mer och mer van vid frisyren, men skulle vilja tvätta och styla själv, men de måste vänta till imorgon kväll, tydligen. Väntar fortfarande på att kärleken ska komma hem och se mig. =)

Ni visste väl att ni kan följa mig på bloglovin.com, så får ni meddelande om att jag har lagt upp ett nytt inlägg.  Klicka här---> XXX. Det fungerar också att klicka på RSS knappen på höger sidan under listan av alla kategorier, arkiv och länkar (orange knapp) så får du istället ett mejl när jag postar någonting nytt.

xxx


Kommentarer

  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Det blev ju faktiskt riktigt coolt!!!! Och så snyggt med hårband i olika färger. Fina fina Sabb!

    2012-01-18 | 18:36:05
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/
  • Sofie säger:

    Snyggt!! :)

    2012-01-18 | 18:38:52
  • Ammi säger:

    Jättesnyggt!

    2012-01-18 | 19:30:26
  • Rinki säger:

    Det ser otroligt snyggt ut och du är jättevacker :), gillar verkligen den sista bilden! Jag brukar också känna sådär efter att ha varit hos frisören, att jag vill styla om själv. Jag gjorde min stora hårförändring i oktober när jag färgade håret rött (inte illrött dock, snarare mörkrött), det gick förvånansvärt snabbt att vänja sig dock.



    Sv: Jag berättar absolut mer när ni har bestämt lite mer. Hur kom det sig att ni valde just Indien och hur länge hade ni tänkt att vara där?



    Jag är inte uttorkad vidare ofta, men blev det när jag var i Thailand för ett par år sedan och även när jag fick kräksjukan förra året :/, så det kan vara bra att komma ihåg ditt te då!



    Ojdå, vad är det för operation? Jag håller tummarna för att det går bra för honom. Vad är det du pluggar för något? För mig blir det nog mycket plugg resterande delen av veckan, det är en väldigt krävande kurs som började nu i måndags, men jag hoppas att det kommer att gå bra.



    Tack så hemskt mycket, det betyder verkligen jättemycket för mig att du tycker om min blogg. Det finns gott om andra bloggar härute i Bloggosfären också :), inte bara modebloggar tack och lov. Det är klart att jag dock kan nämna kläder någon gång, men det är inget som direkt genomsyrar.



    Jag gillar din blogg väldigt mycket, den är intressant och står ut lite bland alla de andra.



    Kram Kram

    2012-01-18 | 19:59:30
    Bloggadress: http://rhulth.wordpress.com
  • H J J O N S S O N säger:

    Hoppas får du en superfin kväll!

    2012-01-18 | 21:52:11
    Bloggadress: http://hjjonsson.blogg.se/
  • Lavali - Foto¤Vikt säger:

    vilken tur att jag följt dig via bloglovin ett bra tag :)

    Sv: Ja visst är alla olika, man ser ju att vissa går ner bra med det, men jag kommer nog alltid vara skeptisk till den sortens dieter som något bra.

    Omega och omättade äter jag fortfarande, fisk gör en smart right ;) Skämt och sido, men de är ju ändå bra fetter till skillnad från grädde eller tex kotletter finns de inte mycket positivt med egentligen i de långa loppet. Proteinet finner man ju i magert kött och slipper allt de dåliga

    2012-01-18 | 23:18:19
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/
  • Rinki säger:

    Hur känns det med frisyren idag då? Hur blev reaktionen på jobbet? :)



    Sv: Jag håller verkligen med dig, man ska stödja sitt barn, inte skapa ett barn på det sättet och verkligen inte en mini-version av sina egna drömmar. Barn ska verkligen få skapa sina egna drömmar och få svängrum, även om man kan behöva push:a på lite ibland.



    Det är jättefint i Indien absolut, men dock så mådde jag väldigt dåligt de första dagarna, psykiskt. Men det handlar ju mest om mina rötter och att det var jobbigt på den nivån, jag tror att landet uppfattas annorlunda av folk som mest är där som turister.



    Ah, jag intervjuade ett par föräldrar för en tidning jag skriver för (en adoptivförenings tidning), där sonen opererades för LKG, hoppas att det går bra för din bror; jag håller tummarna!



    Natural Nutritions, det låter riktigt spännande och jag har ju sett hur det har influerat din blogg och bidragit med spännande inlägg. Det är jättebra att kunna undvika tabletter tror jag.



    Jag läser ett kandidatprogram i Socialantropologi :). Jag tycker att du skriver om jättespännande saker.



    Kram Kram

    2012-01-19 | 19:46:07
    Bloggadress: http://rhulth.wordpress.com
  • Melissa Lavali - Foto ¤ Vikt säger:

    sv: Tack, rött hår är en gammal favorit men vågar inte färga ifall jag ångrar mig, körde med en toning som skulle gå ur efter 2 veckor men den gick inte ens bleka ur, mitt hår är en svamp.

    Ärret är efter min crohns operation, hade sluppit de om VC tagit mig på allvar (envisades med att jag bara hade magsår så fick tillslut åka och akutopereras) men de är läkt så fint så jag inte ens tänker på de längre:)



    intressant, tack för tipset, letade på tv.nu men hittade inte vilken tid de programmet skulle gå?

    2012-01-19 | 19:48:51
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/
  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Men åh. Så det blir Tjörn. Jag ska fundera, problemet är bara att jag måste till Borås imorgon för att jag är så klantig så jag glömde båda mina telefoner där. Så det blir en jäkla omväg. Telefonlös en hel helg vet jag inte om jag är beredd på haha.



    ...och ja, utställning till Påsk i mammas galleri, då blir det pizza varje dag haha. Om det blir fint väder kanske man till och med kan måla utomhus - då får du komma och måla med mig!

    2012-01-19 | 21:24:39
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/
  • Viktoriae - må bra bloggen säger:

    Vad fint det blev =) Skulle också behöva klippa mig.. börjar bli väldigt slitet nere i topparna..



    kram

    2012-01-22 | 17:53:12
    Bloggadress: http://viktoriae.se

Kommentera inlägget här: