Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Detox: Dag 2

Kategori: -Detox/Rening

Frukost: Bovete musli, soya mjölk, frukt och nötter

Mellis: Mandarin

Lunch: Gårdagens middag plus en sallad

Mellis: Ett äpple

Och har ätit mandlar, solrosfrön och goji bär under dagen också.

Middag: Försökte mig på en kantarell soppa, men den blev inte god.

Känsla: Imorse vacknade jag och trodde jag var sjuk, men de var jag inte. Tog ett glas apelsin juice eftersom att blodsockret var lite lågt. Sen åt jag frukost. Under dagen har jag mått lite si sådär. Seg i huvudet, kissad mycket oftare än vanligt och har ont och uppblåst mage. Tror inte att detta är några större problem, kan ju dessutom vara så att jag bara inbillar mig efter all läsning. =) 
Känner mig hungrig nästa hela tiden, men de kan jag tänka mig att man gör eftersom att kroppen saknar de sockret som oftast brukar finnas där. Begäret av socker finns kvar (vet ej hur länge), men kommer att avta. Hungerkänslan kommer att försvinna inom två tre dagar. Kommer nog att äta fisk ikväll så att jag inte bara behöver äta frukt och grönt, dessutom har jag förberett lite bönor.

Kommer ett nytt inlägg ikväll efter middagen. 

xxx




Kommentarer


Kommentera inlägget här: