Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

En dag med glada känslor men inte många tankar

Kategori: -Mina tankar & känslor

Hej Välbefinnaren.

Håller på med två stora inlägg, en om immunförsvaret och en om dom olika typerna av mjölk alternativ som finns. Eftersom att de kommer vara fullt av information vill jag nu inte lägga ner energi på ett kortare inlägg om hälsa. Så idag blir endast detta!!

Har haft en finfin dag idag, många diskutioner med kollegorna, många skratt och go lasange som kärleken lagade igår kväll. Har kommit fram till idag att måndagar inte är min favorit dag, men vad gör det om man älskar alla andra dagar i vecka. =)

Planer för veckan är After work imorgon med kollegorna eftersom att min kära kollega och vän har sin sista dag på jobbet. På fredag har jag och kärleken planerat in en tre-rätters middag hemma, och på lördag blir det Afternoon tea med Fashion show. Blir en bra vecka gissar jag på!!

Kram kram

Kommentarer

  • Rinki säger:

    Wow, det låter som riktigt intressanta inlägg och det verkar som att din vecka blir riktigt bra den också! Vad är det för fashion show?



    Sv: Tack för frågorna, ska sammanställa dem snart :)

    Det låter som en spännande bok, jag ska kolla upp den.



    Utbildningen är 3 år :)



    Kram

    2012-01-24 | 19:22:28
    Bloggadress: http://rhulth.wordpress.com
  • Rinki säger:

    Sv: Det låter som en härlig dag i alla fall :) jag är väl rätt intresserad av mode och så, men jag följer det ju inte slaviskt eller något.



    Hehe, med tanke på håret så skulle jag kunna förstå Bohem-inspirationen :) det är otroligt fint.



    Jag kommer absolut att svara på dina frågor, tänkte sätta mig ned med alla idag och försöka svara på dem.

    Tycker absolut att du kan ha en egen frågestund, det är alltid roligt.



    Japp, har precis börjat. Däremot så är nästa år ett utbreddningsår, där man kan läsa vilket ämne man vill inom Samhälle. Jag har ett års tidigare studier, så jag kanske kan räkna in det...men funderar annars på att läsa språk eller något. Om jag kan räkna in poängen så har jag ett år tillgodo och kan därmed börja tredje året direkt.



    Hoppas att din lediga pluggdag blir bra :)



    Kram på dig.

    2012-01-25 | 09:21:41
    Bloggadress: http://rhulth.wordpress.com

Kommentera inlägget här: