Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

En frukost nästan helt utan kolhydrater

Kategori: -Recept & mums på min tallrik

God morgon alla Välbefinnare!!

Idag är det dax för en pluggdag och jag tänkte läsa lite mer om kolhydreter, hur dom bryts ner, hur dom används som energi, vilken typ av kolhydrat som används till vad. Dessutom ska jag läsa igenom alla uppsatser som jag skrivit för del 12 för att om justeringar behövs göras innan jag skicka in dom.


Hade en mumsig frukost idag med kokt ägg, selleri, tomat och gröna blad som förrätt, och till efterrätt blev det banan, blåbär, soya mjölk och kanel.

Ha en bra dag alla.

Kram


Kommentarer

  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Banan har ju skyhögt kolhydratsvärde. Frukost efterrätt låter ju annars rätt lyxigt.



    Jag tycker ögon roll-on-grejerna funkar. Har använt loreals i flera år. Men nu hittade jag dessa på till super priser nere på Ullared. Den gröna är bäst tycker jag, iskall och energifylld så att påsarna under ögonen verkligen piggnar till på morgonen. Den färgade funkar som en concealer. Jag gillar den.

    2012-01-25 | 11:55:21
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/
  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Att man har trötta morgon-ögon har ju inget med rynkor att göra=)

    2012-01-25 | 12:43:13
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/
  • marcheline säger:

    åh detdär såg gott ut :)

    2012-01-26 | 16:37:09
    Bloggadress: http://xomarcheline.blogg.se/

Kommentera inlägget här: