Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Foton från fredagsgmys

Kategori: -Recept & mums på min tallrik

Hej Hej,

Det blev nästan middagen vi hade funderat på. Förrätt var räkmacka med ägg. Varmrätt blev fläskfile med stekt paprika, chorizo och lök och till de pommes med världens godaste svampsås. Tror att jag redan sagt det kärleken är, men det måste sägas igen. Vi valde ett av vinen som vi köpte i Italien förra somaren. Lättdrucket och som att dricka saft, men jag kan också berätta att vi blev så mätta att vi bara drack ett glas var.

Kram








Kommentarer

  • Sofie säger:

    Det där såg ju riktigt gott ut!! :)

    2012-01-30 | 16:28:49
  • Sabine-Välbefinnaren säger:

    De var de kan jag lova!! Nästa gång blir de middag hos dig! Kram

    2012-01-30 | 22:27:12
    Bloggadress: http://valbefinnaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här: