Välbefinnaren

Tänk på att du behöver konsultera en läkare inför en kostförändring, speciellt om du har någon sjukdom, mina blogginlägg är till för inspiration och inte personlig rådgivning.

Frågestund

Kategori: -Mina tankar & känslor

Hej hej,
Sett på många av bloggarna som jag följer, att dom haft frågestudener, där läsarna frågat massor av olika frågor som bloggaren sen svarat på. Och detta tyckte jag är en jätte bra ide, så nu får du istället fråga mig precis vad du vill. Det kan vara frågor om mig, mina känslor & funderingar eller varför inte om hälsa. Om det blir frågor kring hälsa blir det troligtvis ett eget inlägg om saken eftersom att det kan finnas så mycket information kring vissa frågor. Fråga och jag svarar!!!

Kram kram


Kommentarer

  • Rinki säger:

    Åh, roligt med frågestund! Hmm...försöker tänka ut bra frågor



    1. Vart ifrån har du fått ditt intresse för hälsa?



    2. Hur träffades du och pojkvännen?



    3. Om du fick tre önskningar, vad skulle du önska dig?



    Sv: Det brukar kunna vara sådär segt i början av veckan, hoppas att det blir bättre snart. Det ska ju tydligen bli supermycket snö framöver, jag ser verkligen inte fram emot det! Jag vill bara ha vår nu!



    Hm, nej inga direkta planer faktiskt, blir nog mest plugg :/. Du då?



    Kram

    2012-01-31 | 23:17:15
    Bloggadress: http://rhulth.wordpress.com
  • Art By Tina - Konst & Fashion säger:

    Klart jag ska bomba dig med frågor!



    Hur många länder - och vilka har du besökt?



    Vilket är favorit resemålet?



    Och vart drömmer du om att åka?

    2012-02-01 | 13:31:40
    Bloggadress: http://trueborn.blogg.se/
  • V säger:

    Har funderat en del och undrar om du har någon aning eller egen teori kring min fråga...

    Varför är det så lite fokus på retreats, friskvård, välmående, välbefinnande och själavård under sommarhalvåret, i Sverige? Det känns som det är väldigt lite på vinterhalvåret och det är väl då man mår som sämst i Norden!?

    Jag har tänkt att; är det så att vintern lämpar sig bäst för att bara fylla på mineraler och vitaminer, för att vi är i en bristsituation och behandligar blir då bättre att ta på sommaren, när man är i bättre balans, vad gäller essensiella substanser?



    Förstår om du inte har den "ultimata sanningen", men du brukar veta mycket eller ha egna, intressanta teorier.

    2012-02-02 | 08:49:07
  • Melissa Lavali - Vikt och Fotografering säger:

    1. Hur började ditt intresse för välbefinnandet?

    2. Vad är ditt absoluta drömyrke?

    3. Vatten eller mjölk?

    4. Om du fick hålla en föreläsning om vad som helst för vem som helst, vad skulle de vara och för vilka?

    2012-02-02 | 10:14:10
    Bloggadress: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här: